mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Elin Björklund - 11 juli 2009 16:59

idag har jag varit speaker på matfors ponnytävlingar i dressyr, mkt intressant men ack så långtråkigt.
suttit och jobbat tlsms med anders hela dagen, så det har inte varit så jätte tråkigt endå, kom nyss hem.. åkte vid kvart över 8.
Så nu har jag bara min egen kvar att göra. hade tänkt mig lite skutta. men vi får se vad underlaget säger.
annars blir det kanske åka till matfors eller näset imorgon.

blir kanske bara en uteritt idag, vore rätt skönt att bara ut och filosofera lite.
blir jobb på torsdag, + att det är min sista lediga vecka till veckan.
tärt. menmen, pengarna kommer förhoppningsvis rulla in!


updt, kommer senare.
pusss*

-------------------------
UPDT
varit och ridit tickan nu, på banan blev det! ssssuuuuuperfin i dressyren nu, åh vilken stjärna hon är! <33
nu ska jag skutta in i duschen, sen blir det nog mot stan.

pussss

Ovido - Quiz & Flashcards