mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Elin Björklund - 16 juli 2009 10:19

påsar under ögonen, ska det vara snyggt eller? :S

fytusan, mkt i huvudet nu. mkt onödigt
fattar inte, varförvarför åter igen.. varför?


idag har jag iaf en "to do" lista.
ringa kim
kolla på hästar/ringa
jobba
stoppa in lite papper i pärmen
städa upp på golvet.


men först ska jag grunda med en bra frukost, så det kanske blir en bättre dag idag..

*lite nya länkar*

________________
UPDT
en liten uppdatering kanske jag kan orka med.
jag har inte gjort något som stog på min todo lista idag.
jag orkar helt enkelt inte med mig själv.
det blev iaf jobb nästan 5h. skönt!
sen fick tickan röra lite på sig i korallen, orkade tyvärr inte med henne ordentligt heller idag.
är det meningen att det ska vara såhär? hade aldrig tänkt att det skulle bli så, försökte vara stark. men något gör mig vek. jag som alltid brukar stå på egna ben, har plötsligt inga alls.

imorgon ska jag umgås med lars hela dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards