mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Elin Björklund - 8 januari 2010 09:19

  

säger bara det, att här ska jag vara i sommar! och ligga på marken och sola!

 

jättetrevligt ställe som jag, mamma & pappa hittade till i augusti, saknar det!
saknar faktiskt mamma och pappa ganska mycket också, men det är väl som det ska vara antar jag =) man saknar, men mår bra ändå!

Önskar det var sommar och värme nu, det är näst intill arktisk kyla i skåne idag, brr! men, gissar väl att det är okej om man jämför med vad alla från sundsvall och uppåt har haft ungefär. men det är typ världens finaste väder ute idag.
snön glittrar, solen ligger på, och det blåser inte alltför mycket.. bara såå fint!
så jag ska ut och promenera sen, det är ju underbart! Gårdagens promenad var också toppen, lite humor och bra sällskap gör allting mycket lättare.

det kan vara så bra


Ovido - Quiz & Flashcards