mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Elin Björklund - 15 januari 2010 20:02

Burrito! ny favort i körstallet ;)

  

Meeeen, finaste favoriten är fortfarande i topp <3  

Av Elin Björklund - 15 januari 2010 10:15

Goddagens!

måste bara börja med att säga att lars winnerbäck, vilken man! kärlek säger jag bara!
vilken jävla dag det var igår säger jag bara hahaha! stackars alla människor som fick stå ut med mig, men jag tror jag var ganska underhållande också.
allt börjar med att carros bil inte startar på morgonen, sen går allt bra hela dagen, jag rider burrito och bonneville från körstallet, sen hem och ta med mona ner till flyinge och tömköra hon var duktig <3

När jag sen runt kl 21 ska börja laga mat.. så lyckas jag göra i princip fiskomelett! BLÄ skulle panera fisken, men råkade visst göra två lager ägg, skyller på dålig handledning ;) så sen när jag skulle slänga fisken så råkar jag såklart!! lägga stekpannan mot soppåsen, så plasten bränner fast under pannan. uuuunderbart!
ringer carro och säger att vi måste åka och äta snabbmat, (efter först ha ringt och gråtit och skrattat för min mamma, moget jag vet!) så hon ska komma hem och hämta mig, eftersom hennes bil inte går att starta utan startkablar längre, så hon skulle ringa mig.
Hon ringer, sen kommer hon upp för att inse att nycklarna till hennes rum är i bilen, går ut.. inser att hon har låst in nycklarna till rummet, och till bilen I BILEN, med bilen IGÅNG, oherregud. vi trodde vi skulle dö av skratt!
Andrew kommer med nyckel till rummet, så vi tar oss iväg och ska tanka.. stänga av bilen.. tankar, och tro det eller ej, uppenbarligen inte batteriet det var fel på.. Biljäveln startar inte! så där står vi fast på en mack, innan det kommer en kille med noll koll, som dessutom var livrädd för startkablarna, men vi fick låna hans bil så vi kunde starta iaf!
Iväg till mcdonalds, så vi fick middag, foten på bromsen under hela middagen innan vi burnade hemmåt vid 23, ILLA.
Dålig dag helt enkelt, men väldigt rolig!

Så, idag har jag sovit när jag kom hem, ska ner och rida burrito nu..

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards