mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Elin Björklund - 24 januari 2010 21:44

fått lite klagomål om lite bilder, så här kommer några från några dagar bakåt   min telefon gick sönder helt, så jag blev lite aggressiv och tog ihjäl min telefon, så jag fick åka och köpa en ny, så idag har jag inhandlat bl.a en ny telefon!
Sen blev det jeans och ett linne också, novalund.. great!
   Jag och carro var iväg för någon dag sen också, och köpte ett bogskydd till mona, lite ljus och sånt på ikea, doftar vanilj hos mig nu.. helt okej!

Moa, våran älskade moa bakade tårta till oss i måndags =) sååå god, det blev t.om lunch dagen efter till mig!
jättegod och moa är duktig på tårtbakandet minsann

idag blev det även en tur på moa's häst La Roche =) duktiga hästen, jätteroligt att prova att trimma henne, i like it!

nu, sängen!
PUSS

  

Ovido - Quiz & Flashcards