mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Elin Björklund - 20 januari 2010 18:35

.. det blev lite vaka inatt, men mest för linn! lilla fuxen mådde riktigt dåligt så veterinären fick komma ut och slanga, ge dropp, kramplösande osv.. men idag efter ännu ett besök så mår fuxen bättre! lilla hästen hade riktigt ont igår, men tur att det finns bra veterinärer säger jag bara!

då det blev lite sömn inatt så har huvudvärken gått som ett grått moln över mig halva dagen, men med en soft dag så var det väl ändå okej, sitter just nu och planerar mitt liv lite..
sommar, vad ska jag göra då? vara i sundsvall hela sommaren? nee, usch! haha
men stor del av sommaren blir jag nog hemma iaf!
har ju så mycket som jag ska hinna med på bara någon månad.
Kommer till S-vall i slutet av maj nästa gång.. blir hemma till mitten av augusti ungefär ;) antagligen... med några smååå roadtrips! en hundramilsresa är väl planerad iaf!
meeen, då måste man ha något jobb också! så vi får väl se hur det blir med det.
ska ringa några samtal till veckan hade jag tänkt!

måste ut och röra på kroppen idag också, så det blir en 4km tur om en timme är tanken, lite.. men det är alltid något!   

Ovido - Quiz & Flashcards