mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Elin Björklund - 11 januari 2010 08:40

Godmorgon


ännu en produktiv dag har startat toppen! klockan plingar 05.20, meen hade fått ett sms en minut innan så var vaken! bra timing ;) meen, min telefon har gått sönder (lite till) så nu är mer än halva skärmen vit, men det löser vi någon dag!
-stalltjänst på flyinge: gick toppen, förutom att en av de nya unghästarna sprang över mig, men den var snäll sen. så det gjorde inte så mkt! klar på ca 1h, helt okej för att vara första dagen.
Ska antagligen ner och rida Notthingham snart också, sen ska mona få nya skor.
en tentagenomgång ska försöka hinnas med, och såklart eftermiddagsstalltjäst.


Livet är i snabb rullning igen!


PUSS
-------------------------

en liten updt innan jag slocknar, riktig bra dag blev det idag minsann!
har sjukt ont i ryggen sen pållen klampade över mig, så eve red nottingham ist, medans jag försökte massera bort det onda på mig själv.. gick det bra? nej =)
haha, men man ska vara optimistisk, så jag tror det hjälpte lite iaf.
Men, klarade iaf av anatomi-tentan, såååå glad blev jag! äntligen lite tur!
mona har nya skor, fick lite brodd av linn också, så nu har mona varit nere på täckta banan och sprungit, även om jag sprang lika mycket ;)
dumt bara att jag inte hade kameran med, hon var så söt idag, eller jaa alltid..
blev god middag också och en skön dusch, ligger i sängen nu! så nu blir det sova, i god tid t.om

TOPPEN

Ovido - Quiz & Flashcards