mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Elin Björklund - 12 januari 2010 06:12

godmorgon!


börjar nästan bli standard med morgonbloggar nu!
har varit ganska lat på morgonen och inte varit ut och mockat åt min häst, men det löser jag sen!
ska upp på stalltjänst snart, sen hem och släppa ut hästarna hemma innan lektionerna på skolan.. blir nog många hästar att rida idag! :)
känner mig pigg idag, trots lite stelhet.. men, helt okej!
pratade i "telefonen" imorse också, trevlarns! synd bara att T & D är sååå nyfikna.
men pojkar, det kan ni glömma (:



PUSS
----------------------
UPDT
blev bara en häst att rida på flyinge idag, och det blev ju verkligen inget bra pass.. så många ridhus men ändå ingen plats, toppen!
mona har varit nere på flyinge ikväll, jätteduktig hela vägen ner och hem.
och minsann en liten stjärna när vi longerade, jobbade i låg form en hel del. Duktig häst!

ikväll blir det sängen tidigt, tror minsann det är min favoritplats ändå ;)

Ovido - Quiz & Flashcards