mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Elin Björklund - 19 januari 2010 21:22

lång dag, sov sjukt dåligt.. ibland tänker man bara för mycket.
men, som jag sa till linnsan, att ibland är det nog bra det med!

genetik-föreläsning på förmiddagen, sen på eftermiddagen hade vi ledigt, skönt!
så jag och carro drivade iväg till Lomma och shoppade lite hästsaker, innan vi drog vidare till hööks och handlade lite, innan vi avslutade på ikea.
mona fick nytt schabrak, bh (bogskydd ;) ) medan jag fick nya ljus, och en blomma, och justdet! mona fick ny höpåse också!

Kom hem och gick med Moa ner till flyinge där Moa tog sig en genomkörare på min lilla häst, oj så fin hon såg ut på tömmen idag!
promenerade hem och inser att fuxen har kolikkänningar, så det har varit kvällsnöjet idag!

nejnu måste jag ut till hästarna igen, och sen försöka se om det blir sova eller vaka inatt!

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards