mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Elin Björklund - 16 januari 2010 22:08

godkväll!

min dag har verkligen varit lång, lång och varierande.. man skulle kunna jämföra den med en humörs-svängnings-kurva.. upp upp, ner, upp, ner ner ner, upp upp upp. typ så!
glad, besviken, glad, besviken, glad

jaa, listan kan göras lång, det kan även listan med andra saker göras.. ;) nu är jag sådära djup och tänker mycket igen.. men ibland bara måste det få vara så!

måste bara påpeka att människor kan göra en gryyyymt besviken! tur man valt ett yrke där man får jobba mycket med djur, eller är det ens ett yrke?
Monisen har lasttränat idag, måste helt klart tränas mer! men duktig är hon, ska bara få henne att stanna kvar lugnt i transporten också.
imorgon ska vi ner till flyinge och rida runt lite i wallenberg är tanken, men vi får väl se.
massa bilder från dagen kommer också imorgon, eller massa.. kanske två.
följer carro med till flyinge så kanske vi får bilder från ridpasset också =)

du och jag, våran tid var då. nu är det annat!
.. och kan inte annat än vara glad, när det visar sig fina sidor i efterhand.

sååååå, då har jag fått ur mig lite, as usual!


PUSS

Av Elin Björklund - 16 januari 2010 05:35

godmorgon!

Hoppas att alla hade en trevlig fredagkväll, för det hade jag iaf! ;) somnade ungefär kvart i tio igår, superskönt!
De har utlovat friska vindar i skåne idag, är det inte sååå kraftiga vindar ska jag och linn promenera med min häst och löshoppa.. men, annars vet jag inte! får se vad vädret har att erbjuda står trots allt ridning på flyinge på monas schema.. :)

på mitt schema står det fodra hemma -> stalltjänst -> fixa mona -> stalltjänst

have a nice day

Ovido - Quiz & Flashcards