mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Elin Björklund - 1 september 2009 07:58

Tjosan!

tack för kommentaren malin, självklart så kommer det bilder! ska bara försöka få någon att låna ut sin kamera, så blir det bättre än med mobilen ;P

Det är otroligt skönt att ha lite sovmorgon och inte börja förrän halv 9, ingen stalltjänst någonstans och jag kunde sova!
Då jag ska åka med Anna till skolan så har jag ca 15 minuter kvar, så jag ska försöka göra något åt mitt utseende innan jag åker iväg och lyssnar på någon ny föreläsning.
Hoppning för Ankan i em. på världens mesigaste Nehru, justde! Han var nära på att bli godkänd när han gick bruksprovet, mer vet jag inte! =D
nejnu måste jag skynda!

TJING


MONA har kommit nu, uppdaterar med bilder och text imorgon, nu är det natten! <3

Ovido - Quiz & Flashcards