mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Elin Björklund - 30 september 2009 15:47

superhärlig dag, sovmorgon, skola, lunchfodring, rida monisen!

Mona och jag jobbade med lite att försöka förstå skänkelvikningar och att jobba på volt utan att tippa.

Det gick ganska bra, hon var lugn hela passet och skötte sig bra!

blev t.om lite mjukare i högersidan, nu blir det vila imorgon, för att trimma lïte på flyinge på fredag!


Pay&Jump ikväll på flyinge, ska filma Nillan lite och hjälpa till lite,

sååå det är dags för duschen nu!


jag saknar min johäänis mer än någonsin.

        

-----------------------
UPDT
flyinge hela kvällen, trevligt och mycket roligt! färgat håret ikväll också, blev lite tråkig färg, men jaa jag är ju lite tråkig! ;)
har nyss gjort en milkshake med inspiration från kryckan, blir nog snart kvällen..hela g-lund sover.
Åååh, moster kommer antagligen på lördag, såå mys!

Ovido - Quiz & Flashcards