mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Elin Björklund - 16 september 2009 14:44

tjosan!

Måste bara säga att det är superkul att nästan varje gång man loggar in på bloggen så är det någon som har kommenterat, =D


Skoldagen har varit kort idag, framförallt eftersom jag vaknade med ont i nacken som övergick i nackspärr, toppen!

så jag har gått som en stel pinne hela dagen, sitter fortfarande med en halsduk runt nacken, söt tjej..

har iaf varit lite duktig och pluggat en hel del engelska med carro, vi ska bara låta orden sväva iväg lite så att det blir längre text, vi är ju ganska bra på att sväva ut, så det blir nog inga problem.


Mona ska vila idag, för imorgon ska vi rida till flyinge och trimma lite i ridhuset, carro lovade nyss att hon skulle följa med och fota. så vi får väl se ifall det blir lite kort här på bloggen också (:

Har bokat lektion för tömkörning med Markus också, så det blir nästa vecka.

Hovslagaren kommer på måndag också, så hon ska få skor runt om.


alltså, jag har börjat blivit så sjukt kvällspigg, och morgonpigg. SJUKT!.. (intressant va? ;) )


troublemaker

------------------------------------
UPDT
yeas, nu har snart hela dagen gått igen.. ska kila ut till mona alldeles strax.
har precis ätit mat, dagen till ära blev det makaroner,kötbullar & bea-sås. Mums!
ikväll blir det mer plugg med carrrooooo.

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards