mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Elin Björklund - 21 september 2009 11:12

Nu har vi satt igång våran första riktiga ridvecka, Vi inledde med ett dressyrpass för mette nu på förmiddagen,

och faktiskt att jag är riktigt chockad då Nehru gick ganska mkt frammåt och var ganska rolig att rida idag.

jag måste bara lära mig att väga av lite bättre när det bara är att fin åka, vilket egentligen borde vara ganska lätt på den hästen, "bara" man får igång bakkärran.

Vi har dessutom väg&friserings vecka på hästarna, Nehru fick vägas idag och den totala viken blev 587 kg, lite mindre än förra gången alltså, nu är det bara friseringen kvar då.


det jag har att se fram emot med Nehru denna vecka är,

Hoppning för Ankan-TisdagLongeringsövn med Mette-OnsdagHoppning för Ankan-TorsdagRoadwork med Sofia-Fredag




Helt okej, hade varit roligt om man inte hade stalltjänst bara, men jag har ett lätt ansvarsområde iaf! Foderkammaren ;) bara att sopa och torka lite hyllor!


Nu blir det lunch för mig, sen vill mona ha lunch också!

-------------------------

UPDT
händelserik dag, hovslagaren hade missuppfattat tiden, hur man nu kan göra det?! aja, han kommer på onsdag ist.
så det blev handla lite, vi har gett carro ett litet tillskjut till sina efterlängtade chaps idag, hon fyller ju trots allt 20 idag!
otroligt lugn kväll som ska innefatta dusch och en kopp the! =)

Ovido - Quiz & Flashcards