mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Elin Björklund - 20 september 2009 13:36

Tjosan!


idag är en såndära dag då man känner sig allmänt less och grinig, eller jag gör det iaf.. tur att det inte brukar vara ihållande,.

har iaf slängt i en tvättmaskin, fixat ute hos monisen och ska strax sätta igång och göra matlådor inför veckan, kommer bli en lång vecka när man har haft långa viloveckor nu.

men jaja, tur att Eve ställer upp och infinner sig här när hovslagaren kommer imorgon!

Blev inget party igår, alla på G-lund var tärda och tråkiga.. men fick erbjudande om mcdonalds, nästaaan så jag ångrar det idag, men det kommer fler dagar!

Köpte förresten ett par splitternya chaps igår, MH, för enbart ca 200kr så jag är glader!

nejnu låter det som att det är lugnt i köket, bäst man går ut och börjar med maten (;



----------------
UPDT
sådärja, nu har snart hela dagen gått, dumt!
jag har hunnit göra 3 matlådor iaf, måste nästan göra skinsåsen idag också.. men makaroner är inte gott att värma upp. men aja, imorgon kan jag ju äta hemma, måste skippa biologilektionen imorgon eftersom hovis kommer då..
nu borde jag gå ut i stallet och borsta lite på min häst, kanske t.om skämma bort henne med en morot eller 2 ?
Justja, vi har varit och kollat på stall idag, mysigt! när vi var i amandas stall så kom det en fin luftballong och flög nära, mys!  

Ovido - Quiz & Flashcards