mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Elin Björklund - 28 september 2009 16:33

Nu har jag lite tid att uppdatera min blogg lite, Hela helgen har varit underbar!
fest i fredags, lugn lördag med besök i jägersro center med anna, blev en ryktskrapa till mona och en kamera till mig.
så nu ska det förhoppningsvis komma lite mer bilder i bloggen, M&P äntligen ska ni få korten!
har stooora planer inför breedersveckan! it's going to be greeat!

Idag var det egentligen sovmorgon, men jag och ted bestämde oss för att åka och dejta hans pållahäst!
Supersöt var den verkligen, och jaa hrm.. jag brukar få höra att jag skämmer bort min häst mkt? meen jag tror jag hittat någon som skämmer bort sin mer?
Jagade en förrymd galopphäst på jägers också, hälsat på småhästarna.. som tydligen var hungrig, men vet inte om en hand var det godaste man kunde hitta?

Lunchfodringen flöt på som vanligt, Carro och jag cyklade hem våra cyklar i blåsten runt 3.
Ikväll väntar städning av stall-logen och annat mys!

liite kort iaf:
Jossan i sadelkammaren
Utbildningshuset och kastanjegården
Carro i sadelkammaren

      

Ovido - Quiz & Flashcards