mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Elin Björklund - 22 september 2009 22:24

Happyface!

trallala vad glad jag är nu! sitter och bokar resor hem, jag kommer att flyga hem den 22 December, för att åka tåg (?! av alla res-sätt) tillbaka till Skåneland Söndagen den 27 December, och faktiskt!
jag har ingen hemlängtan, men bara tanken på att jag får komma hem till familjen, släkt och vänner några dagar på jul är guld värt!
nackdelen är bara att jag ska lämna monisen här nere, men det finns iof snälla människor som ska ta hand om min prinsessa! några lappar blir det att lägga ut på resan, men förhoppningsvis är det värt det =)
Ska bara boka flyget nu, är lite otecknisk så det tar tid..

Stall-uppdatering-för-nyfikna-hästmänniskor

Nehru, suuuperpigg idag för ankan, haha! bockade och flög åt alla håll! Ankan var lite orolig där ett tag, men faktiskt inte så svår att hålla sig kvar på, tur det! Terrängbanan om någon vecka!
Två stycken i min klass trillade i backen idag, = 2st vinflaskor och 2 namn på "Wall Of Shame" i Wallenberg stallet! hihi! meen, jag ska inte säga något för snart står jag där själv!

Mona, Efter en lång stressig dag så blev det en enkel longering med lite inspänningar på yttersidan. Går inte så jättebra, då underlaget är sämst!
Hon ska få nya dojjor imorgon, eftersom hovslagaren klantade till det, sen blir det minsann lite uteritter här framöver och lite stärkande bara!

kortis idag bara, tar resten imorgon!
TJING

Ovido - Quiz & Flashcards