mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Elin Björklund - 19 september 2009 19:58

Hejsan!

Idag har det verkligen varit en luuugn dag, skönt efter gårdagens kväll. hrm, doseringen är inte den bästa jämt, och är huvudet dumt får kroppen lida.. och huvudet såklart!
idag så har det mestadels blivit bara sova, ute och skrittade på mona en sväng. vi var ett helt gäng som red iväg,
Ted var också med och red, han är ganska roande! moa's 2 hästar var också med, + linn & carro & eve, riktigt skönt i det otroligt varma och sköna vädret.
därefter vart jag trött och less och gårdagen sprang i kapp, men nu är ja nyduschad och fräsch och ser fram emot en ny partykväll! dock blir det nog lugnt från min sida, men något måste man ju göra här nere i skåneland!

ni når mig på telefonen!   

Ovido - Quiz & Flashcards