mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Elin Björklund - 4 september 2009 17:05

Det är såå roligt när folk kommenterar blogginläggen och verkar tycka att det är bra! KUL!
Idag har det varit en lång dag igen, stalltjänst från halv 7, skola sen stalltjänst igen kl 16, men fick iaf åka med Johanna hem idag, sen har vi busat med Bella & Zlatan, de är såååå söta!
ikväll ska jag bara ta det lugnt, gå ut och gosa & borsta på min mona. ska bli så skönt att bara få rida sin egen och inte nehru. vi går verkligen inte ihop.
Nehru är förresten jättefin!
Han var 1poäng från att bli godkänd hingst på bruksprovet, han är e. De niro - Amiral. svart med 2 vita stumpor bak, en bläs.

Rör sig fint, men jag gillar honom inte :( DUMT!
Nejnu blir det maat och bus med flickorna! :D

Ovido - Quiz & Flashcards