mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Elin Björklund - 15 september 2009 14:07

Efter min lilla sömn mitt på dagen idag så har min huvudvärk börjat gått över.

SUPERSKÖNT


linn spelar världens bästa låtar i köket, så jag sitter och sjunger med lite här inne ifrån mitt rum..

sjuuukt taggad.


snälla, lek med mig idag.. för nu är jag ensam hemma.

visserligen har jag 3 boxar att mocka, meeeeen det tar ju inte hela dagen.


PUSS

   Här är Monas nya boxskylt. finfin! meen, jag satt den över whiteboard tavlan, så det ska synas om det är något spec.. ;) vackert må jag då säga. Nu ska jag bara beställa en sadelskylt och lite annat smått och gott.

Av Elin Björklund - 15 september 2009 04:33

bruden som lyckas med allt? hon lyckades iaf göra min måndag rolig!
efter jag pluggat lite, och tänker att ååååhh. skönt det ska bli med lite fika och en dusch..
då kommer linn in och vill ha hjälp att linda en jättehandled. smaaart, efter lite övertalande så fick vi henne att åka till akuten, smart tycker jag.
Eve var supersöt och höll koll på bilen medans jag hjälpte Linn inne på akuten, vi kom vid 9 kom nyss hem. alltså halv 5. Superroligt har jag iaf haft. tyvärr så är jag superspidad så jag lär ju inte kunna sova.
Men iaf, åter till linnsan ;) ev en fraktur i båtbenet, ev inte.. gips i 2 veckor till att börja med.
Meeen, hon har iaf ett lila gips, sött va?

men hon är ganska glad iaf!

kände mig tvungen att dokumentera, då det är typ första gången linn är på sjukhus.

                  

Justja! och världens mest underbaraste Ted & Disse kom och hämtade oss på sjukan, körde runt oss tills vi hittade ett ställe som var öppet så vi kunde köpa mat! tuuuuusen tack!
nu borde jag väl egentligen försöka sova.. fast det lär jag nog göra på föreläsningen imorgon också ;)

TJING

Ovido - Quiz & Flashcards