mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Elin Björklund - 26 september 2009 20:25

Nu har jag äntligen tagit tag i att ladda in lite bilder på datorn, visst inte så bra men, jaja.
(klicka på dem för förstoring) Gårdagen blev helt underbar! jag hade så himla roligt hela dagen/kvällen/natten/morgonen :D

Monisen gick bra, vi råkade hoppa ut på sockerbets-åkern, sen upp på vägen igen, vilket höll på att resultera i att jag höll på att ramla av, superroligt, vi skrattade hela vägen hem.
God mat hos Ted, helt underbart att få tacoos! förfestade och myste där innan vi åkte ner på krogen i malmö.
Då inte alla var 20 så blev det Breeze, superskoj! verkligen, jag och Carro var på g!
Gick väl och la mig där någonstans på morgonkvisten vid 7 kanske? ;)
Upp tidigt för att terrorisera de andra som hade blivit bakis!

runt 12 snåret så körde ted hem oss, sen dess har det varit luuugnt!
Blev en sväng på willys för att storhandla, första gången! så vuxenpoängen bara ramlar in.

Förresten, tequila-race igår, haha! även det första gången, och jag skötte det finfint!

ikväll verkar det bli tråk-kväll, tur att jag laddade upp med att köpa glass ;O

Foton: Disse&Carrrooo
Moa&Ted
Världens bästa mona
      

Ovido - Quiz & Flashcards