mitt liv, mina beslut

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

tjugotredje januari

Av Elin Björklund - 23 januari 2010 17:59

ojoj vad tiden springer iväg nu, snart början på februari!

gårdagens party var väl lite speciellt om man säger så, men G-lundarna höll upp tempot as usual! Kom hem där strax före halv tre, hämtade hunden och kravlade oss upp på övervåningen.
Moa och jag höll oss vaken till kl 7 haha! riktigt illa, jag var lite bitter***** igår också, men vad är det man säger.. man är inte sur om man inte har en orsak!
och, faktiskt! det hade jag, tro mig..
Iallafall, så slutade kvällen med att jag sov hos moa och vaknade 12 imorse/idag.

mona har fått varit på uteritt två dagar i rad nu, igår var hon jätteduktig! flög i luften kanske två gånger bara =D och, jamenar.. så länge de bara går uppåt spelar det ingen roll, och det är ju tur att hon är glad.
Idag har jag och moa ridit till granelund, terrängbanan, flyinge, allén och sen hem. Långtur och mona var såå duktig! överspeedad i början så hon sprang runt och pep hahaha! sen var hon minsann trött på slutet.

mona måste ha ett nytt innetäcke, så det blir att åka och handla imorgon ..
och jag behöver en ny mobil, så det får också bli imorgon.
ooooooooooccccchhhh, nu det roligaste.. ny licens till mig och mona!

synd att man inte var rik

 
 
Ingen bild

mam

24 januari 2010 17:51

Hej hej hoppas du hittar någo fint täcke till lill hästen sulle ju vara lite kul med lite bilder kramizar mammen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Elin Björklund - 16 november 2011 10:50

nu har jag bestämt mig för att byta bloggsida och namn.Men det är fortfarande mitt liv och mina beslut bloggen kommer handla om!      http://bjorklundelin.blogg.se/Välkommen! ...

:(

Av Elin Björklund - 16 september 2011 23:15

sry mina vänner för att här inte uppdateras, men försöker starta upp en ny blogg. men har lite problem med designen så gör den inte officiell än .men , den som väntar på ngt gott ... ? annars är det mkt som händer .. eller inte händerjust idag har al...

Av Elin Björklund - 1 september 2011 07:05


Godmorgon!igår kväll var jag för trött för att orka blogga.. så tar det nu ist. Igår hade jag en dag där det hände mkt, jobbintervju på morgonen. Gick helt ok, en del att fundera på för min del! Därefter ut till monisen, skippade ridningen då det bar...

Av Elin Björklund - 30 augusti 2011 23:12

Godkväl!tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om vad som hänt under dagen och vad som komma skall! Jobbade 8-16,30 idag. in en snabb sväng på jysk av alla ställen och hittade en superbra hink till mona, en ny sjukvårdslåda samt lite annat smått och...

Av Elin Björklund - 29 augusti 2011 11:22


Hallåja! Nu är jag åter hemma i Örebro, efter att ha varit i Sundsvall över helgen.Skönt att åka hem och bli ompysslad av mamma och pappa! Vi har varit i hästbutiker, på trav, begravning, och haft lite födelsedagsfirande av mig under helgen. Så det h...

Ovido - Quiz & Flashcards