mitt liv, mina beslut

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

monisen

Av Elin Björklund - 30 september 2009 15:47

superhärlig dag, sovmorgon, skola, lunchfodring, rida monisen!

Mona och jag jobbade med lite att försöka förstå skänkelvikningar och att jobba på volt utan att tippa.

Det gick ganska bra, hon var lugn hela passet och skötte sig bra!

blev t.om lite mjukare i högersidan, nu blir det vila imorgon, för att trimma lïte på flyinge på fredag!


Pay&Jump ikväll på flyinge, ska filma Nillan lite och hjälpa till lite,

sååå det är dags för duschen nu!


jag saknar min johäänis mer än någonsin.

        

-----------------------
UPDT
flyinge hela kvällen, trevligt och mycket roligt! färgat håret ikväll också, blev lite tråkig färg, men jaa jag är ju lite tråkig! ;)
har nyss gjort en milkshake med inspiration från kryckan, blir nog snart kvällen..hela g-lund sover.
Åååh, moster kommer antagligen på lördag, såå mys!

 
 
Ingen bild

Jennie

30 september 2009 16:41

Fina ni är! :D

 
Ingen bild

mam

30 september 2009 19:59

Hej ÅÅÅÅ vilka fina flickor som är i skåne ,, ser ut som ni har det riktigt gott i lag kram mamma

 
Elin

Elin

30 september 2009 22:40

Taack! =)

mjorå, vi har det bra härnere i skåneland mammsen!

http://elinbjorklund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Johanna

1 oktober 2009 16:56

Eliin! Jag saknar dig jätte mycket också!

 
Ingen bild

Moster

1 oktober 2009 22:17

Nu håller vi tummarna för tradera,,he,he,,,har aldrig buda på biljetter så här. anländer förhoppningsvis 9:00 och du blir inte av med mig förrän 20:00 ,,,helgen är räddad!,,var tog festen vägen?? nu ska du ju ut och skjutsa/hämta moster och valla henne hela lördagen,,,DET tycker jag är mys och kul! håll tummarna! kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Elin Björklund - 16 november 2011 10:50

nu har jag bestämt mig för att byta bloggsida och namn.Men det är fortfarande mitt liv och mina beslut bloggen kommer handla om!      http://bjorklundelin.blogg.se/Välkommen! ...

:(

Av Elin Björklund - 16 september 2011 23:15

sry mina vänner för att här inte uppdateras, men försöker starta upp en ny blogg. men har lite problem med designen så gör den inte officiell än .men , den som väntar på ngt gott ... ? annars är det mkt som händer .. eller inte händerjust idag har al...

Av Elin Björklund - 1 september 2011 07:05


Godmorgon!igår kväll var jag för trött för att orka blogga.. så tar det nu ist. Igår hade jag en dag där det hände mkt, jobbintervju på morgonen. Gick helt ok, en del att fundera på för min del! Därefter ut till monisen, skippade ridningen då det bar...

Av Elin Björklund - 30 augusti 2011 23:12

Godkväl!tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om vad som hänt under dagen och vad som komma skall! Jobbade 8-16,30 idag. in en snabb sväng på jysk av alla ställen och hittade en superbra hink till mona, en ny sjukvårdslåda samt lite annat smått och...

Av Elin Björklund - 29 augusti 2011 11:22


Hallåja! Nu är jag åter hemma i Örebro, efter att ha varit i Sundsvall över helgen.Skönt att åka hem och bli ompysslad av mamma och pappa! Vi har varit i hästbutiker, på trav, begravning, och haft lite födelsedagsfirande av mig under helgen. Så det h...

Ovido - Quiz & Flashcards