mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Elin Björklund - 4 augusti 2009 11:21

Jag som brukar vara duktig och uppdatera varje dag, nu blir det lite uppdatering om helgen.
så alla nyfikna kan följa med i mitt liv, men det är roligt! det är ganska många som läser nu =) då är det roligare att skriva också!
varit söderöver i helgen, gått riktigt bra!
men nu står jag i valet och kvalet, uscha! men tror jag har börjat bestämma mig lite iaf. tagit bort mer och mer.
iaf, så nu är det 16 dagar kvar tills jag flyttar. ska väl hinna fira min födelsedag hemma iaf! sen jaa, är det inte många dagar tills jag flyttar då,
usch, jag och henke satt och räknade dagarna igår. bleh!

umgicks med nisse igår, efter att jag varit hos tickan och longerat henne! busfröet mitt<3
i slutändan är det endå hon som alltid kommer att vara bäst!
iaf, jag och nisse var till hasse och lämnade tillbaka gps:en som jag hade fått låna! superdupertack!
pratade med Ellie stumpan också, härligt när det var typ superlängesen!
sen var vi och handlade, åt och kikade på filmis på kvällen, men bara halva. för jag var så trött!

imorse var det tungt att kliva upp, så tungt att jag gick tillbaka till sängen och sov i 10 minuter, innan jag åkte iväg på jobbet! Kunde ju inte sova igår när jag kom hem, tankar som snurrade (som vanligt alltså) och massa kollandes på filmisar och shit! undra när hjärnan kommer bestämma sig för vad den tycker?

nu ska jag iaf sova en stund, innan det blir tickan ikväll.
förresten, movie night hos mig något? :D

--------------------

UPDT
gjort något speciellt idag, mest bara varit!
varit och ridit tickan nu på kvällen, superfin var hon. en välförtjänt vila helt klart!
red lite dressyr på banan! massa övergångar, skolor och ökningar, och jäklar vad taggad hon blev. Dock inte så bra kort på det. dålig sits får jag i ökningarna. jag borde träna min mage lite mera.
Förresten! jag är inte anmäld till tävlingen på lördag:OOO
dumt! får se if jag efteranmäler till A:1. kanske!
åååh, jag är som ett barn på julafton nu, bara väntar på att tomten ska komma med beskedet!

det börjar ta sig med ökningarna, men titta inte på min monstersits! :P

Ovido - Quiz & Flashcards