mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Elin Björklund - 15 augusti 2009 19:08

tänkte försöka klämma in ett snabbt inlägg innnan jag sticker iväg till tickan, ni får vänta på utförligare blogginlägg ikväll ;)

gårdagskvällen var otroligt trevlig, mkt skratt och bus.
idag har det också varit massa skratt med de bästa proppisarna!
och tack gud, för att jag fick en chans att förklara. tack L!
mormor köpte en fin jacka till mig idag, eller vi hjälptes åt. mkt nöjd!
tacktack.


Johääänis, du är underbar!

-------------------------------
UPDT
gårdagen var otroligt mysig, jag, johanna & frida beställde hem mat från BiteLine, supergott! Kristina betalade för maten, verkligen supergulligt!
Lite senare på kvällen slöt Lisa & Ida upp med oss innan vi drog oss ner på krogen.
Vi hamnade på stadshuset där vi hade det trevligt en stund, dock dissade jag och johanna pg.a den dåliga musiken ;) så vi strulade runt i stan en stund, synd att jag inte får in korten på datorn, annars hade jag en sötnosig bild på johäänis :)
Kvällen avslutades på max där mammsegull kom och hämtade oss strax före 4, sen flamsade vi på lite innan vi äntligen somnade!
Mammsen kom och väckte oss imorse, så vi tog oss upp ur sängen gjorde oss iordning och åkte till nisse!
hämtade upp han, åkte till bergsåker och plockade med oss henke och gick på marknaden.
Jag gjorde 2 fynd, elr jaa. en supersöt liten "skyddsängel" som jag ska sätta på väggen i mitt nya rum <3 och sen så flörtade jag lite med mormor och fick en skinn-imitation-jacka, jättefin! inte äkta, inte dyr. men den duger åt mig och jag är glad!
sen gick vi mest runt och myste i solen, träffade nisse&henke's mammor också, och jag gillar båda super mkt! haha :) de är så roliga och söta båda 2! träffade även madde, som var bruuunis!

Nu på kvällen så har jag varit till tickan, hon fick låta fötterna vila idag. så att de sitter kvar imorgon.
putsat upp hovarna och manen lite, samt putsat sakerna lite lätt.
tänkte inte åka förrän vid 9 imorgon så, det är lugna gatan. ska mocka och släppa ut hästarna bara! Ev. spola av tickan också,
sen drar vi till ånge på hopptävling, ska försöka vara med i 110 + 120 :)
men vi hörs imorgon!
Ska vara lite sooocial nu.
Förresten, tack för den supersöta kommentaren! :) mkt roligt!
 

Ovido - Quiz & Flashcards