mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Elin Björklund - 30 augusti 2009 21:25

Tjosan!

Nu har det varit sjukt dålig uppdatering från min sida, dumt!
men, vi har varit på Kick-off med klassen under lördagen och söndagen, rätt okej. Vi padllade kanot, körde lite 5-kamp, insektsjakt och pratade sjukt mycket.
Imorse när vi kom hem så åkte jag, amanda, carro, evelina & sofia till Malmö/Jägersro och shoppade loss lite.
Det blev massa nya hästgrejer till Mona, inga ridbyxor till mig. dedära dumma ridbyxorna jag hade kollat ut var inte lika fina på, otroligt dumt!
menmen, sitter och ska beställa lite täcken nu också, nu är det bara hästapållen som saknas! och det helt underbart sköna sadeln *happyface*

Nu ikväll har vi firat linn lite, hon blev ju trots allt 19 idag! grattisgrattis!
Det blev tacos och stor middag, eller jag var så jävla tråkig så jag åt korv med bröd, haha! var verkligen sugen på korv med bröd och ett stort glas med oboy! MUMS
Nu sitter vi flickor med varsin dator och myser! (: vi ska beställa lite grejjer nu, spendera bort lite till.
Sen blir det faktiskt sängen, då jag & carro ska infinna oss på hästen 07.50 imorgon, där var den sovmorgonen! :D

godnattt!

Ovido - Quiz & Flashcards