mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Elin Björklund - 9 augusti 2009 20:58

nedräkning, och jag hoppas, men jag har en bra känsla!

dåligt med uppdatering då jag enbart flängt runt hela helgen.
Lördagen: Yannic ringer och väcker mig + att hon ska ha med mig på attmar-lyran (brännbollstävling för dem som inte vet) skitkul, mkt folk och bra väder! jag och robban började dricka lite under dagen :) Mums, med en kall smirnof ice i solen. Vi gick dock inte vidare i brännbollen, men vi hann spela tre matcher och vi var ganska nöjda!
Efter brännbollen åkte Y&R till birsta och handlade lite kläder innan de kom och hämtade upp mig, och vi åkte vidare mot harv, där vi gjorde oss i ordning och började dricka :) deeep talk också, haha! as usual.
Kvällen tillbringades på Smedjan i Sörfors, riktigt trevligt. jag och Yannic körde vårat eget race, = fullt ös, medvetslös. och nog fan började jag känna mig medvetslös, blev lite dyr kväll... men roligt var det. Kanske lite för roligt! slutade med att Nils fick komma och hämta en alldeles för full elin, haha! jag var visst lite stökig, konstigt att jag inte gjorde illa mig mer?!
jag borde åtminstånde ha stukat foten i mina hopp, fast istför så höll jag på att trilla ner i sjön från bryggan. Tur det finns de som har koll, då man själv inte har det!

Söndag morgon var inte alltför underbar, klockan ringde kl 06.00 YES!
..elr inte! uscha, mammsen skjutsade mig upp till Lars och vi hjälptes åt med stallet. fast först fick jag ta ut odjuren! cowboy var inte alltför rolig idag.. menmen!
Efter jag jobbat färdigt åkte vi ner till mormor & lasse's torp!
Där bjöds vi på lunch och fika, jättemysigt då även vailet&bert också var där, och var barnvakt åt wilmer & tuva. söt-ungar! gosade en hel del med tuva, hon är ju bara 15 månader, så hon är ju supersöt! förutom när hon sätter igång sirenen sin. uuuurrrkk!
Jag hittade även en fin stol där som jag tog med hem, ska slipa den och måla om den, jättefin!
Ska även börja med byrån hemma och göra samma sak med den, eftersom att de ska med i flytten. bara 11 dagar kvar nu.
kommer att sakna allting hemma, "mina" snälla pojkar kommer jag sakna grymt mkt! alla roliga små utflykter menmen, jag kommer ju hem!

Nu på kvällen har jag varit hos tickan, hon fick en vilohelg nu, då det varit så konstigt väder. det är skönt för henne, men nu i veckan blir det hårt igen, träna inför ånge-tävlingen, sista tävlingen någonsin på min bästastebästaste tequila, åååh jag gråter redan floder!
Jag har dessutom flyttat upp i andra stallet, så tickan står med islandshästarna, då kungen är såld idag, så kan de gå tillsammans de 3, skönt för ticken att få sova inne lite. ska försöka lägga upp ett schema på träningen i veckan också.
Nuuu, efter ett långt inlägg så ska jag ta och lägga mig och sova, skulle väl egentligen ha umgåtts med pojkarna. då jag dissade dem förut, jag åkte hem efter att vi hade "badat" menmen, det var ju trevligt med lite vatten på fötterna iaf, och känna sand under tårna!
sängen ropar, vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards