mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Elin Björklund - 18 augusti 2009 12:02

Helt vanlig tisdag, ingen sovmorgon denna vecka heller.
har sovit sjukt dåligt inatt, kollat telefonen varannan timme osv. sjukt!
idag har jag jätte ont i magen, precis som om jag skulle vara nervös, det bara knyter sig i magen..
mamma tror att jag är nervös inför flytten, men faktiskt har jag börjat sett fram emot den. Linn länkade några bilder förut, (http://mallizzp.blogg.se/) på stallet och innifrån. Ser bra ut, kan helt klart tänka mig att bo där ett år, förhoppningsvis hästen också.
ett stort + är att vi har en liten ridbana med några hinder på gården, och att det är 2km till flyinge!
Så nu börjar jag känna mig taggad. T ska bes, på fredag morgon, så då får vi se if det blir häst nu eller sen, jag hoppas på nu!

idag så har jag iaf hunnit sopa ur andra boxen också, bara lite finlir kvar innan den också är färdig. Sen är det stallet klart för stängning.
Tickan&Vikingur har fått nya skor idag, och Kandi är verkad, så de fick kila ut i hagen direkt efter, så jag kunde mocka färdigt.
Har smörjt hoppsakerna och börja lagt ihop lite mer saker, så imorgon blir det dressyrträning för Cajsa, sen packa och åka med henne till nordvik.
Ska försöka hinna packa mina egna saker idag också, och åka och köpa spån till hästarna.
Dygnet skulle ha 27 timmar!

--------------------
UPDT
är bjuden på avskedsdrink ikväll, känner mig faktiskt sjukt pepp, men vi får se! pojkarna som är så snabb på att komma på saker ;)
ska se ifall jag kan lösa något, eftersom att vissa verkar ha vänt redan, trodde jag skulle hinna flytta först. men icket! AS usual.
PUSSS

Ovido - Quiz & Flashcards