mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Elin Björklund - 12 augusti 2009 18:12

gårdagen spenderades på birsta/ikea med Nisse, Henke & Ronny. Trevlarns!
hittade inget mer än en godispåse och glass, ingen matta som jag hade hoppats på.
kvällen innebar ridning och filmis, jag somnade dock efter 20 minuter in i filmen, men det gick en film till också. tyvärr så sov jag.
imorse blev det bilen till jobbet, jobbade 4h och sen cyklade jag hem.
har slipat byrån och stolen idag, ska spacklas imorgon. och sen förhoppningsvis målas också inom kort!
fredag=utgång, hoppas på en trevlig kväll, som vi inleder med lite middag.

skriver mer sen, har precis blivit själv.  så då sticker jag till tickan!
tjing

--------------------------
UPDT
Nu har jag minsann varit och ridit tickan, vi red på banan. hon kändes väl genomriden och fin på backen, men något stark.
lite slarvig när vi började ha med bommar, höjde upp dem till kryss, för att avsluta med räcken & plank.
fick ta tag i henne ordentligt några gånger före hindrena för att hon skulle ta förhållningarna, men då hoppade hon upp sig fint ist!
Vi körde lite serpentiner, med långsida och diagonal med små skutt, så det blev en hel del tänka för hästapållen. Helt klart nöjd.
imorgon är det hoppning som står på schemat!

Jag kände mig lite pysslig idag, så vi gosade jättemkt efter ridturen och smörjde alla hoppsakerna inkl mina stövlar, sporrar osv.
fyllde höpåsar och sopade.
kl 22 kom jag från stallet, så nu har jag mysfikat lite för mig själv.
nejnu blir det natten!

Ovido - Quiz & Flashcards