mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Elin Björklund - 22 augusti 2009 18:06

Tack så mkt för alla söta kommentarer!
Jag ska verkligen försöka uppdatera mycket och lägga ut lite bilder nu när mamma & pappa är nere med kameran, sitter och kikar lite efter hästar nu igen, tärt. men vi får se vad som blir.. som alltid!
Idag har vi varit till lund igen, och handlat lite på willys, blev lite mer bas-varor och lite nytt shampoo och sådana saker, mamma & pappa har tagit sig en promenad till flyinge medans jag sov en sväng på dagen, otroligt skönt!
Nu på eftermiddagen har vi ätit lite tacos och sånt, ska alldeles strax gå ut och kolla när Linn & Anna rider sina 4åringar, åhh jag är så sugen!
men det blir lite bilder sen, pratade länge i telefonen igår också, eller idag också, så nu är pengarna slut, men det löser sig nog.
bästaste<3

tjingeling. uppdatering om något timme =)

Nu kommer lite bilder på stallets baksida och vyn från husets sida =) ner mot flyinge och bortöver där. händer inte så mkt idag, justdeja, det är otroligt mkt folk som har kommit hit nu, man kan ju inte hålla koll på alla människor :O känns ju superdumt att fråga vad alla heter hela tiden.. menmen, man lär sig väl.
Förresten, idag har skåne visat sig från sin fina sida. solsken och nästan ingen vind alls, och riktigt varmt och skönt!
Regn hemma i matfors hörde jag. än så länge känns det inte som om jag har flyttat, utan bara är på en semester, blir väl annat när family åker hem.
Mammsegull har iaf gjort matpåsar till mig idag, kyckling & köttfärs och köttbullar osv. riktigt bra! haha bortskämda unge, jag lär väl inte äta något när de åkt hem ;D  meeeen, kanske jag lär mig.

TJING så länge

Ovido - Quiz & Flashcards