mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Elin Björklund - 17 augusti 2009 12:42

Trött födelsedagsbarn, men med humöret på topp!




Det är alltid roligt med kommentarer i blogginläggen, det är lixom roligare då, precis som när man börjar inse att läsarna blir fler också, eller så kanske ni kollar in flera ggr om dagen? det vet ju faktiskt inte jag.
Gjorde iaf en ny omröstning bara för att få lite variation, nu vet jag ju att det är ganska blandade människor som läser, haha! jag är ju för nyfiken, jag bara vill veta alla som läser, men själv är jag gärna anonym i andras bloggar!

Idag så har jag faktiskt hunnit med att göra en hel del bra saker, och dåliga såklart! men det hör livet till har jag fått lära mig.
Tickan är motionerad, höet är fyllt, boxen är ursopad. bara en box kvar.
vi har kramats i flera timmar och gosat! min häst är helt klart bäst, hon pussar bort alla tårar som trillar hela tiden, så fort hon hör mig snörvla, då kommer hon med älg-huvudet och trycker det på mig.
men inte hur länge som helst får jag hålla på, då mojsar hon på skorna och tar skosnörena, beebisen<3

Jag har dessutom lyckats få tag på en släpvagn som vi kan ta ner sakerna till södra sandby! heelt perfekt!
så lite duktig har jag varit, nu ska jag duscha och byta kläder =)


PUSSSS

Och justdeja, grattis på mig och rasmus som idag blir 19 ;)

---------------------
UPDT
jisses vad jag är trött nu!
det har varit folk här sen kl 18, frida åkte nyss hem. pojkarna svek, idag igen.. jaja, shit the same!
fick lite fina presenter, lite presentkort, blommor, vas, vattenkokare, kastrull, vinflaska, muggar, ljushållare. osv. =)
jättenöjd med dagen, jag har t.om packat ner 3st jackor, haha! och som henke sa; då behöver jag ju iaf inte frysa. toppen!
imorgon så blir det hovslagaren--> städa&packa stallsakerna--> hämta spån--> hem och ta ner sakerna från vinden & måla byrån.
Vilket innebär att jag lär ha fullt upp imorgon, så är det någon som vill leka med mig? så gör mig gärna sällskap imorgon!
nejnu blir det sängen, har saknat den i några timmar nu, imorgon är det ju jag som tar hästarna, så ingen sovmorgon här inte!

Ovido - Quiz & Flashcards