mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Elin Björklund - 21 augusti 2009 22:12

nuuu, äntligen har jag en dator (min pappa är helt underbar som har lånat ut sin nya dator till mig) den blir kvar med mig, och min stationära åker hem till norrland igen.
i onsdags så vart det en väldigt jobbig dag/kväll, uscha! men, jaa.
Så på torsdag morgon så började vi våran färd ner mot skåneland, vi käkade lite längs vägen, och självklart tog det lite tid då vi hade släpvagn med oss.
vi var framme runt halv 10 tror jag. jag hade inte riktigt koll på klockan.
men vi började iaf med att kolla upp mitt rum och börja packa in sakerna i rummet, ut och lämnade någon ryktlåda i stallet och valde en box, jättefin!
sen lämnade vi av lite saker här och där och surrade lite.
pratade lite telefon åså, men det kändes lite jobbigt så det blev inte så långt samtal..

Imorse så körde mamma iväg med släpvagnen och köpte frukost, toppen när man själv klev upp runt halv 9. T gick inte igenom idag, otroligt tråkigt, så nu får vi se vad som blir med allt. kanske börja söka något nytt, men vem vet.
Sen har vi varit i lund idag och handlat lite, självklart lyckats få parkeringsböter! U n d e r b a r t...
sen var vi till flyinge och kikade på när Linn hopptävlade och på de andra också självklart! niklas arvidsson vann 130, som var den enda klassen vi hann se, han hade en riktigt fin häst=)
Vi var även runt lite på anläggnignen och kikade och spanade runt lite, Crafoordhallen är ju supersnygg iaf!
Nu på kvällen så har Kakan varit här och hälsat på, vi tog oss en långpromenad och bara funderat & pratat av oss, otroligt skönt! Vi tog oss en promenix bort till flyinge och tillbaka, skjutsade nyss iväg henne till bussen, sen åkte jag hem och åt lite go-glass! tänkte ta och lägga upp lite bilder från dagen!
1.En liten bild på mitt rum
2.Jag, på väg in i huset, tok-less på mammsegull 
3.Vy in mot gårdsplanen och stallet
4.Stallet där mamma, linn & anna är
5.Lilla bebisen Bella, jackrussel :)
6.En av ridbanorna på flyinge
7.En annan av ridbanorna, med Linn från tävlingen. (nåågot suddig bild)

En liten uppdate idag iaf, ska försöka gå iväg och ringa ett litet samtal nu.
Förresten, skåna har erbjudit lite blåst och regn idag.. förvånad?

Ovido - Quiz & Flashcards