mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Elin Björklund - 11 augusti 2009 11:15

ibland kan man bara känna sig påhoppad för saker man inte ens gjort?
och det är inte så roligt, men det är väl vad livet har att erbjuda för tillfället.
imorse cyklade jag till jobbet, så for mamsen och tog ut hästarna! thanks!
papprena hade fortfarande inte kommit, måste nog jaga på R lite.
Igår när jag kom hem, så kom det 2 norskar hit, som tydligen kände pappa. trevliga var de iaf, så vi gjorde go-fika, sen sov jag gott!

idag har jag planer att åka ut till birsta, måste även ringa hovslagaren, MAX & Lars :) jag vill ha lite sånadära intyg om att jag har jobbat.
sen vill såklart tickan ha nya skor till tävlingen, fötterna växer så fort på henne nu.
men vi hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards