mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Elin Björklund - 7 augusti 2009 12:47

fredag, äntligen. det är nästan så man tror att det inte är sant!
ser lovande ut inför helgen, förutom jobb hela helgen också..
menmen, det ser bra ut när lönen kommer. förhoppningsvis!

imorse så åkte mammsen med mig till jobbet, trevligt med sällskap vid den tiden. Så efter jobbet tog jag cykeln till mormor, otroligt skönt var det att cykla! tänkte bara svänga upp och säga hej, och sen fortsätta. men jag blev kvar och plockade massa hallon. så nu ska jag göra hallonsylt till mig själv,
funderar även på att gå ut i skogen och plocka blåbär.
till helgen ska jag även plocka svarta vinbär och göra saft av det.
DUKTIGA ELIN, hon har ju iaf stooora planer! haha.

ikväll blir det antagligen mys, ska försöka baka lite så vi har något gott att smaska på!
tickan måste såklart motioneras också, tänkte försöka mig på en hel del galopp idag, ett måste! innan tokan slänger av mig, men hon måste ha fått någon fix-idé igår...
nejnu måste jag försöka göra något. ska packa ner lite kartonger från vinden. åååh va skoj!

Ovido - Quiz & Flashcards