mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Elin Björklund - 10 augusti 2009 11:46

nu väntar jag igen, tråktråktråk!
men, jaaa! uscha, är såå nervös nu. snälla gå vägen!

sitter och kollar på saker till min önskelista, en sånhära
http://www.hooks.se/product.aspx?productid=230059&deptid=76&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
den skulle sitta fint! superskön! de skulle bli min nya "rida-ut" hjälm.
sen önskar jag mig lite jeans och andra nödvändigheter. men framförallt önskar jag mig en trevlig kväll den 14, och en jävligt bra dag och bra tävling den 16 =) då skulle jag vara nöjd, för resten av veckan lär jag ju vara lite depressed. uscha, hemskt att säga hejdå till allt. framförallt tickan!
men, aa hon ska få det bättre!

jag måste förresten ut och fixa min stol nu, elr iaf börja :)

pussss

----------
säger bara, jävla helvete.
allt händer om 10 dagar, om 10 dagar flyttar jag. och då hoppas jag att allting har löst sig, annars blir jag fan ledsen, men det lär jag bli endå om dedära jävla 10 dagarna.
BAJS


It's my life
It's now or never
But I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive (It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
It's my life

jag gör vad jag vill med mitt liv, även om alla andra hittar på historier. visst det är ju också roligt. men därför skriver jag som jag vill om mitt liv.
och hur mycket jag vill, det är ju roligt nu =) då det är ganska många som läser. försöker uppdatera några ggr om dagen.. så det händer något.
men egentligen funderar jag på att byta blogg. så att jag kan göra om designen lite. men jag är så dålig på det.. någon som kan? som kanske vill hjälpa mig? ;) lättast att skicka ett mail.
förresten, pratade med R förut, och det känns genast mkt bättre! känner mig mkt lättare, och mycket gladare. tacktacktack, nu hoppas vi igen.

Ovido - Quiz & Flashcards