mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Elin Björklund - 5 augusti 2009 13:47

Herregud, vad gör jag på dagarna egentligen?
tiden räcker ju inte till. dumt! väldigt dumt!
Skulle egentligen ha varit till Ellie idag och ridit med henne, men vi bestämde oss för att ta det nästa vecka ist! ska bli så roligt att snacka lite strunt med henne =D

snart ska jag och mammsen åka till stan och klippa henne, och kika på hästsaker, hehe! spenderarbyxorna skulle jag gärna dra på mig. men jag måste vänta.
vänta! det måste vara det tråkigaste ordet som finns, jag menar. vänta.. vadå vänta? man måste alltid vänta, på tomten, på att maten ska bli klar, på att få svar, grönt ljus i korsningar. låter något kul? NÄE!

så dagens tråkigaste ord är helt enkelt: Vänta

hörs sen! :*

---------------------
UPDT
jahaja, idag har jag faktiskt gjort lite nytta. följde med mamma till frissan, sen var vi till king's och kikade på lite täcken sadelskåp osv =) men det som inhandlades blev ett par benlindor som tickan fick inviga ikväll, blev en dag till på ridbanan. och hon är sååå fin! min bebis!
någon som är intresserad av att köpa en fin häst, så hör av er!! hon är världens bästa, superbra häst som ställer upp i alla lägen. 100% trafiksäker, tävlad upp till 120 med godkända resultat!
skulle jag ha råd skulle jag köpa henne själv, </3


nu är jag iaf hos nils, vi ska se klart filmen som vi började se. känns skönt att umgås med någon nu, i helgen är det fullt upp igen på mitt schema. ovanligt va?
men nästa helg, då ska jag och fridis ut<3

Ovido - Quiz & Flashcards