mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Elin Björklund - 8 augusti 2009 00:38

hm, jag har ju fortfarande fredag i mitt huvud, men bloggen vill att jag ska ha lördag. så det får väl bli ett kvällsinlägg på lördagens dag då.

en vän är väl bland det finaste man kan ha?
det har jag tänkt på, om man vill ha kvar sina vänner måste man uppdatera hela tiden, men det ska ju inte vara bara från ett håll. som det lätt blir.
men, har man gjort misstaget en/några gånger så lär man sig.
och visst känns det jobbigt då, när inte alla andra förstår.

en vän har varit och hälsat på mig ikväll, underbart glad vart jag över att se människan. vi har inte setts på jaaa, ett par månader iaf! och det bästa är att det känns som om det var igår vi sågs, då är det roligt!
joförsig så har vi hörts av ganska mkt nu på senaste, men endå!
Vi skulle ha "film-mys" men det blev inte så mkt film, mer än på några pållar.. hoppas det inte var alltför uttråkande, sen har vi surrat massa och kikat en hel del på vad internet hade att erbjuda oss.
vi åt även blåbärs-paj, av blåbären som jag var ut och plockade idag. eller igår, beror på hur man ser det. men iaf, fredagen.
riktigt mumsigt var det, enbart tråkigt att hon var tvungen att åka hemöver. ibland är hästarna ett lite jobbigt moment som måste göras, men samtidigt så är de det bästaste i hela världen!

Ovido - Quiz & Flashcards