mitt liv, mina beslut

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

vägar

Av Elin Björklund - 23 augusti 2009 15:38

alltså, helt seriöst! hur många vägar kan det finnas i malmö egentligen?
tror vi har åkt jaa, säkert 100 olika vägar idag. vi hade som mål att kolla på bron som går över till danmark, biltema, ikea & hööks
bron- check!
biltema- check!
ikea- check!
hööks- kvarstående..
lite kämpigt var det att åka runt överallt, men vi hittade det mesta, och fick med oss det vi skulle osv. tråkigt bara att jag inte hittade hööks, ville ha dedära ridbyxorna! jag funderar faktiskt på att beställa dem.. när lönen kommer vill säga.
ska även färga håret då, hos frisören tänkte jag faktiskt. har aldrig gjort, det.. så är det värt det?
Jag skulle vilja ha någon ljusbrun nyans i mitt otroligt långa hår, det har verkligen växt som ogräs i sommar! men jag trivs med det.

Nu har mitt nya schema kommit upp iaf, finns att se här http://www.novasoftware.se/webviewer/(S(tlfhbm45yhdidn55ljkunq55))/design1.aspx?schoolid=69550&code=273762
sök på elev och mitt namn så ser ni mitt trevliga schema..
saknar nordviks sovmornar redan, haha! latmasken talade.
+ att det verkar ha kommit lite mer hippologer hit till gustafslund, så jag kanske inte behöver känna mig ensam på måndag morgon, tur de!

Knäppte lite kort förut, ska försöka få upp sakerna jag inhandlade idag, så ni får se sen. bilder kommer.. Carro, sköter jag det bra ? ;)

-------------------------------
UPDT
Tänkte slänga upp en bild av malmöbron, där vi var idag. vi var dit och åt lite glass, knäppte lite kort osv. Nu på kvällen har jag mest funderat över hästar och så, ev så har jag bestämt mig. och då blir det inge  mer provridning, men vi får se if de tar budet..
har varit ute med brudarna i stallet ikväll, kikat lite när de red och snackat lite skit och gosat med bella =)
vi har även haft husmöte, gjort städlista osv. blir nog bra!
nejnu ska jag försöka ta fram utrustning för morgondagen, ridning första dagen! måste ut i stallet och hämta sporrarna imorgon! :P
tjingeling. dålig uppdatering., jag veeeet. men, ska försöka knäppa en outfit bild imorgon innan jag sticker på skolan, så ni får se mig första skoldagen 8) haha!
PUSSS

 
 
Ingen bild

Carro

23 augusti 2009 21:17

Yes!! Tokigt kul att läsa allt du har för dej! Kommer bli superkul att läsa allt ni kommer göra i skolan, verkar så himla kul där du är =) Verkligen inspirerande!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Elin Björklund - 16 november 2011 10:50

nu har jag bestämt mig för att byta bloggsida och namn.Men det är fortfarande mitt liv och mina beslut bloggen kommer handla om!      http://bjorklundelin.blogg.se/Välkommen! ...

:(

Av Elin Björklund - 16 september 2011 23:15

sry mina vänner för att här inte uppdateras, men försöker starta upp en ny blogg. men har lite problem med designen så gör den inte officiell än .men , den som väntar på ngt gott ... ? annars är det mkt som händer .. eller inte händerjust idag har al...

Av Elin Björklund - 1 september 2011 07:05


Godmorgon!igår kväll var jag för trött för att orka blogga.. så tar det nu ist. Igår hade jag en dag där det hände mkt, jobbintervju på morgonen. Gick helt ok, en del att fundera på för min del! Därefter ut till monisen, skippade ridningen då det bar...

Av Elin Björklund - 30 augusti 2011 23:12

Godkväl!tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om vad som hänt under dagen och vad som komma skall! Jobbade 8-16,30 idag. in en snabb sväng på jysk av alla ställen och hittade en superbra hink till mona, en ny sjukvårdslåda samt lite annat smått och...

Av Elin Björklund - 29 augusti 2011 11:22


Hallåja! Nu är jag åter hemma i Örebro, efter att ha varit i Sundsvall över helgen.Skönt att åka hem och bli ompysslad av mamma och pappa! Vi har varit i hästbutiker, på trav, begravning, och haft lite födelsedagsfirande av mig under helgen. Så det h...

Ovido - Quiz & Flashcards