mitt liv, mina beslut

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Hästägare

Av Elin Björklund - 27 augusti 2009 12:09
http://www.youtube.com/watch?v=fOtqEBcej7w

http://www.youtube.com/watch?v=fOtqEBcej7w

Här har ni länken till mitt nya liv =)  Mona heter hon!
Såå glad är jag nu, tack mamma & pappa ni är bäst! <3
Så nu blir det till att åka och handla lite saker, finaste.
är liiite happyface nu! + att jag får sadeln jag vill ha också, gör ju inte saken sämre. bra skola, bra häst, bra saker. kan de sluta dåligt? hoppas inte det, jag hoppas hon blir en riktig stjärna.. dumt bara att hon heter mona.
MÅÅÅÅNNNAAAA, ska jag ropa så elr ? hrm, det får nog bli ett smeknamn.

:D tänkte bara säga att jag är glad, nu blir det sängen före jag ska tillbaka till stallet och ha lite "markarbete" med mette.
TJING!

--------------------------
UPDT
Nu kom jag nyss hem, det händer mkt här nere i skåne, vi har nyss varit och tittat när anna red sin superfina unghäst för Ankan, loooking good. hon ska ju vara med på kvalitets på lördag, så det var sista trimmen idag.
Jag gjorde en god middag till mig själv idag, lyckades koka ris med lite hjälp av Evelina, + att jag tinade upp lite kyckling som jag smaksatte med lite cremé fresh. mums!

Idag på lektionen för mette så fick jag rida Dubra igen, sååå fin! + att hon och mona har samma morfar. roligt tyckte jag!
Vi red först över lite bommar i lätt sits och bara gjorde lite sitsträning.
Därefter så hade vi en galoppbom, både i 3-punktsits & 2-punktsits. Gick lite sådära.
Därefter så hoppade vi en liten 5 ½ SUPER ROLIG var hon, jättefina hästen!
=)
nu ska jag gå och diska, dålig blogg idag. men det är mkt runtomkring nu,
PUSSSS

 
 
ina

ina

27 augusti 2009 13:15

gud vad härligt!:) grattis

http://iinah.blogg.se

 
Ingen bild

Jennie

27 augusti 2009 15:12

Grattis!! :D Ni kommer bli bäst tsm :D

 
Carro

Carro

27 augusti 2009 15:12

Hahaha, du får kalla henne monkan då :P Vad ska du ha för sadel? =)

http://larssoncaroline.blogspot.com

 
Elin

Elin

27 augusti 2009 17:43

Tack så mkt!
C: En butet =)

http://elinbjorklund.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Elin Björklund - 16 november 2011 10:50

nu har jag bestämt mig för att byta bloggsida och namn.Men det är fortfarande mitt liv och mina beslut bloggen kommer handla om!      http://bjorklundelin.blogg.se/Välkommen! ...

:(

Av Elin Björklund - 16 september 2011 23:15

sry mina vänner för att här inte uppdateras, men försöker starta upp en ny blogg. men har lite problem med designen så gör den inte officiell än .men , den som väntar på ngt gott ... ? annars är det mkt som händer .. eller inte händerjust idag har al...

Av Elin Björklund - 1 september 2011 07:05


Godmorgon!igår kväll var jag för trött för att orka blogga.. så tar det nu ist. Igår hade jag en dag där det hände mkt, jobbintervju på morgonen. Gick helt ok, en del att fundera på för min del! Därefter ut till monisen, skippade ridningen då det bar...

Av Elin Björklund - 30 augusti 2011 23:12

Godkväl!tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om vad som hänt under dagen och vad som komma skall! Jobbade 8-16,30 idag. in en snabb sväng på jysk av alla ställen och hittade en superbra hink till mona, en ny sjukvårdslåda samt lite annat smått och...

Av Elin Björklund - 29 augusti 2011 11:22


Hallåja! Nu är jag åter hemma i Örebro, efter att ha varit i Sundsvall över helgen.Skönt att åka hem och bli ompysslad av mamma och pappa! Vi har varit i hästbutiker, på trav, begravning, och haft lite födelsedagsfirande av mig under helgen. Så det h...

Ovido - Quiz & Flashcards